czwartek, 24 maja 2012

Ahhh jak ja lubię te poranki, kiedy za oknem wita mnie piękne niebieskie niebo, chłodny powiew wiatru i malutka kawa...yyymmm wiem, że dzień będzie udany... już biegnę na pierwsze zajęcia.
Pilates w ramach pobudki, dziewczyny nerwowo szukają miejsca na sali, dzisiaj porządna reprezentacja- sala pełna uśmiechniętych dziewczyn, a jakie chętne do push-up, roll down, teaser, a na koniec praca w duetach.

Kolejna godzina to trening funkcjonalny ojj i tu przydadzą się dobre buty, a instruktorka "gapa" zostawiła adidaski w domu, no trudno. Przyspieszamy tempo i modelujemy ciało, każde ćwiczenie musi mieć swoje uzasadnienie funkcjonalne. Osoby, które nie lubią choreografii na zajęciach, a pilates jest dla nich zbyt spokojną formą, to zajęcia właśnie dla nich. Wielość przyborów jest atutem tych zajęć, dzisiaj rządził ovo-ball i obciążniki na nogach...ahhh... te nasze pośladki, brzuszki i plecy ajajaj. Jutro będą mnie wspominać... mam nadzieję, że miło ;-)

Poranek się jeszcze nie kończy, po kilkunastu seriach na brzuszki czas na pożeracz, tłuszczu oczywiście. Dla fanek dance, funk, hip hip i kroczków. Finał poranka six point mambo, chasse,  kilka obrotów itd. Tylko czemu sala taka mała hahaha.

Spalanie zaliczone, prysznic, drugie śniadanko i KAWA duża jak widać, a już sobie obiecywałam że ograniczam. Obiecuje, że jutro będzie sok na czczo ;-)

Już szykuję plan na resztę dnia 17:00 nordic walking shape zbiórka przy fontannie AWF - 60 min ćwiczeń na świeżym powietrzu (osobiście- uwielbiam). Późne popołudnie będzie pod hasłem pilates z przyborami 18:30 ul. Brożka 1 p.24 melduje się w mojej ulubionej fioletowo szarej sali na kameralne ćwiczenia z Gosią i Beatką. Dzień zakończę pilates z flow tonic- ludziska bójcie się to będzie prawdziwy wycisk. Jak dobrze pójdzie 22.00 zakończę swój aktywny dzień.

Jak myślicie ile spalonych kalorii, ilu fantastycznych ludzi poznam i zachęcę do wspólnych ćwiczeń????
Nie czekaj, pisz do mnie, umawiaj się na spotkania, dołącz do nas i ćwicz razem z nami ;-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz